Regn och tvätt

Lite regn och tråkigt väder idag. Unnar mig lyxen att stanna inne, om inte hela dagen så ett litet tag. Efter två långa dagar i lekparken leker de fint här hemma nu. Grannarna som var med oss hela förmiddagen kom förbi även till middagen och åt lite tacos med oss. Trevligt både för oss och barnen naturligtvis, de körde på ända till läggdags. Sedan slocknade de fort. Båda två.
Jag tvättade en stor tvätt igår och funderar på om det inte är dags att vika in den, eller om det kanske kan vänta bara några minuter till. Fast de där några minuterna har en förmåga att springa iväg så till vida att några minuter snarare blir någon timme. Och det är mindre bra.

Jag mår fortfarande bra efter derbyt. Ångrar bara att jag stressade så kameran blev kvar hemma. Hade så klart varit kul med kort. Det tar vi igen till nästa fight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0