Äh

Dagens stora snackis har väl varit Anja Pärsson, först efter flygturen igår och bronset ikväll. Jaja, har aldrig fattat tjusningen med skidsport, men de får leka bäst de vill. Hockeyn ska jag kolla med måttligt intresse, men det är i princip allt jag gillar i detta OS. Men det är klart att det är kul när det går bra för Sverige.

En annan snackis är Jenny Östergren som sa kuk i direktsändning, ja hör och häpna, människan sa ett könsord! Vad lever alla människor som orkar bli upprörda i för värld? I min använder man könsord i dagligt språkbruk och det är ganska vedertaget att använda orden kuk och fitta. Äh, några helsidor i Aftonbaldet är det värt, vilket mod! Vilken tjej! Det blir så överdrivet, en del tycker hon är en hjälte. Kom igen liksom. Sylvester Stallone är en hjälte. Östergren är bara en tjej som sa kuk i direktsändning.

Det var dagens utfall, imorgon kör jag en förmiddag på jobbet sedan har jag ledig helg. Känns bra och kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0