Byta OS guld i hockey mot vinst i kvarten mot sajk?

Absolut, varje dag! Utan tvekan. Vinner VSK ikväll kommer jag inte ens sörja Sveriges sorti ur OS hockeyn, kanske framförallt för att jag inte tyckr något vidare om hockey. Men OS brukar jag kolla på i alla fall, VM? Nä, spelas varje år som en jädra försäsongsturnering, inte ens de bästa orkar delta.

VSK ikväll då, jag kommer vara där, då vill jag ha vinst. HAr finulat på hur sjutton jag ska lösa det för att kunna åka på söndag också, men jag får inte ihop det.
Jag jobbar fm/natt och slutar 14:30, då åker supporterbussen från Västerås, sedan slutar matchen kanske 19:30, hemma igen 22 får man räkna på och då börjar jag jobba. Det går fan inte, hur jag än räknar.
Men jag kommer fortsätta räkna och drömma ända tills på lördag kväll och försöka masa mig upp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0