Eastbound and down

Jag somnade inte på badhuset, vi hade det bra. Amelia sprang runt i bassängen och var lycklig. Härligt att se. Vår tjej är en social liten varelse, så hon rusar oblygt runt bland andra barn och vuxna och pratar lite då och då, hittar nya vänner. Det är hon bra på.
Jag är rädd för att jag kommer vara uppe ganska sent ikväll, brukar bli så efter dubbelnätter. Man hinner ställa om så pass mycket. Men nu är det inget mer natt innan söndag nästa vecka.

Jag har hittat en ny kanonbra serie, den heter Eastbound and down och ses på Canal + för tillfället. Riktigt bra, och jag ser dubbelavsnitt varje kväll, men imorgon missar jag eftersom jag är på jobbet. Så är det ju ibland.

Nä, ska man parkera arslet i soffan itället och se på Australia? Jag tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0