Faaaaan

VSK förlorade första kvartsfinalen i bäst av fem mot saik. Nu väntar två tuffa bortamatcher där VSK måste vinna en för att kunna skaka fram en ny hemmamatch. Tufft naturligtvis men fullt möjligt. Jag hoppas på seger på torsdag, då är jag där. Värre på söndag när jag jobbar förmiddag/natt.

Fan! Så nära vinst idag, stolpträff, miss av öppet mål, skott utanför, skott över. Så nära, vi borde ha vunnit.

Jag har nedrans ont i nacken ibland. Efter nackspärren så blir jag otroligt stel då och då och med det får jag ont. Konstigt och det verkar liksom aldrig gå över. Jag hoppas på förbättring, irriterande. Speciellt stel blir jag när jag jobbar.
Har satt press på arbetsgivaren om att få gå en facklig grundkurs nu, måste göra sådant för att kunna göra mig bra i mitt nya uppdrag. Hoppas det går igenom med bibehållen lön. Vi får se, väntar svar i slutet av veckan.

Blir det badhus imorgon? Kanske. Jag tror det.

Nu, Gladiator på tv4 film. Vi provar. Jag är filmsugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0