Melodifetivalen

Melodifestivalen avklarad även denna vecka. Kvällens låtar var mycket bättre än förra veckans, men samtidigt förväntar jag mig så mycket mer. Bäst ikväll? Orsas spelmän. Utan tvekan.
Andreas Johansson är en otroligt överskattad artist, han låter alltid likadant i alla låtar, lovar. Bara lyssna på ett album, från låt 1 till 15 låter han likadant. Så tråkig och förutsägbar. Den andra killen som vann var helt okej. Han verkade härligt överraskad av att vinna. Pauline var ju en katastrof! Vem röstade på henne? Jisses.

Klart bäst är den löjliga men roliga följetongen med Dolph, lite mer action bara, det är ju det han är bäst på.

Melodifestivalen, borde inte skiten byta namn? Inte mycket till melodier längre, mer mixat i studion, mer hiphop mer mångfald. Dags att göra om?

Orsas spelmän, jädrar vad jag dömde ut dem på förhand. Tji fick jag.

Fotboll imorgon? Kanske! Bada med barnen imorgon? Kanske? Svårt att bestämma mig faktiskt. What to do?

Nu är det läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0