Juni 4, 2010

Nattjobb väntar. Familjen är utflugen för att jag ska få en bra dagssömn imorgon. Det är lite speciellt när jag jobbar dubbelnätter på helgerna eftersom dagis inte är öppet. På veckorna löser det sig ändå.

Idag var jag och sambo på stan och Lindex närmare bestämt. Vi kikade lite på barnkläder till våra små och rätt vad det var såg jag ett par byxor och blev full i skratt. Här kommer en bild:



Helt ärligt. Sådana byxor borde inte få säljas, å andra sidan finns säkert många som tycker det är de finaste byxorna, till byxorna hörde en minst lika rosig tröja. Not my shit, om vi säger det enkelt.

Det var allt för idag, en dag i solens tecken, underbart väder idag. Och det bara fortsätter, sommaren är här!

Just nu njuter jag av Lil Wayne samt Eminem, Drop the world


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skit snygga. Skulle passa bra på vår dotter:-)

2010-06-07 @ 13:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0