Spontaniteten är inte död!

I ett familjeliv med två små barn är spontanitet något som endast sker i vackra sagor och andras magiska liv. Men ibland slår fan till även hemma hos oss.
Vi har haft kusin Moa på besök och det var riktigt trevligt, som det alltid är när någon av kusinerna hälsar på. Barnen har haft riktigt kul. När Moa åkte hem så lyckades jag och sambo, tack vare syster, planera in ett spontant biobesök. Sagt och gjort så gick vi på Prince of Persia. Filmen var bra. Mystik, kärlek, avundsjuka och ett knippe humor kommer man långt på. I den här filmen lyckas man dessutom linda in detta i sandsurfing och handgranater i något som utspelas för flera hundra år sedan. Självklart håller filmen.



Jag har dessutom köpt biljetter till Twilight Maraton som går av stapeln den 29:e juni. Otroligt kul, dagen innan premiären av Eclipse så visar SF i olika städer ett maraton med de två första filmerna samt en förhandsvisning av Eclipse. Alltså tre fimer i följd. Det ska bli riktigt kul. Jag och syster går. Resten av min familj är i Finland då.

Nu blir det något avsnitt av Heroes säsong 2 med sambo innan läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0