Familjen annorlunda - Who gives a shit?

Kvinnodagen ja. Jag tänkte skriva något om det men jag struntar i det. Orkar inte faktiskt. Hade någon form av inspiration innan jag gick och lade mig men det är som bortblåst.

Ska jobba natten och laddar för det. Sambo tittar på familjen annorlunda och jag kan inte för min värld förstå varför det är intressant att se på andras kaotiska liv. Det är bra mycket mer intressant med fiktiv underhållning. Familjen annorlunda är skit, och det vet jag utan att ha sett ett enda avsnitt.
Däremot för Solsidan bra kritik på jobbet, många som uppskattar serien så jag tror att jag nästan får kolla ikapp på tv4:s motsvatighet till svt play. 

Annars händer inte mycket nu, väntar med spänning på min nya mobil. En helt fantastisk skapelse, guden bland mobiltelefoner. Fast vi kanske ska vänta med den reservationslösa goda kritiken tills skiten har kommit och börjat användas?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Solsidan is the shit!

2010-03-09 @ 07:39:40
URL: http://[email protected]
Postat av: moa

åh tack fredrik!:) nej jag vet..jag måste komma oftare! och jag hade också väldigt roligt när jag va där,bustrollen!:)

tur att nån håller med..(:



jag undrar hur dom får alla sina idéer till tv program..vissa borde inte ens finnas!!

2010-03-09 @ 13:29:01
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0