N97

Idag kom den, mobilen. Otroligt vilken mobil. Ruskigt bra. Det är en Nokia N97 och jag är mycket nöjd efter denna första dag. Fast jag vet inte hur jag skickar sms, lustigt värre. Men det ger nog med sig till slut. Äntligen musik i mobilen igen, gissa om jag saknat det!

Just nu spelas My mon av Eminem, kul för morsan hans och få en sådan hyllning. Totalsågad inför hela världen. Å andra sidan bö hon vara van vid det här laget. Låten är bra

object width="480" height="385">


Imorgon blir det annar skoj, vad håller jag för mig själv men saker och ting känns riktigt bra. Nu är det dags att njuta av tysnaden när barnen sover och sambo tränar. Lungt och fint så jag kan pilla med mobilen, kanske till och med lära mig skicka sms?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0