Svammel

Sista natten, sedan är jag ledig två dagar, skönt värre. Eller faktiskt så ska jag in på jobbet på onsdag två timmar. Fackligt arbete och även det är ju arbete, så helt ledig är jag inte.

Bandy imorgon, matchen är en final match, vinna eller försvinna. Vinner VSK så väntar ytterligare en vinna eller försvinna match. Det är nu truppen får lov att visa vad den verkligen kan. Det är nu det gäller. En chans, en möjlighet. Svaghet eller styrka, balans eller obalans. Det är nu det gäller.

Familjen hemma igen, skönt. Det är tomt här annars. Fast i ärlighetens namn har jag saknat att kunna spela musik innan jag jobbar kväll eller natt. Måste till att köpa ny musikspelare någon gång. Min blev ju olyckligt söndertrampad här hemma. Nämner inga gärningsmän, men barnen är oskyldiga och det var en gärningskvinna!

Time to prepare för work, as always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0