Soppan VSK

Dagarna springer på fort nu. Först jobb, sedan träning, laga mat och leka med barnen och allt som ska hinnas med däremellan, som diskning, plockning och allt annat. Men så har jag mer energi faktiskt nu än förut, så det funkar ganska bra. Imorgon blir det mer träning och förhoppningvis lite Ghost Whisperer. På kvällen blir det bio, film ej bestämd än, men det lutar åt att det blir Green Zone med Matt Damon.

Såpan VSK fortsätter och nu senast efter Jiretegs avhopp lämnar han en stor redogörelse för vad som hänt. Klart förstår jag hans resonemang, nya styrelsen verkar vilja sopa bort alla spår av den gamla och han var visst inget undantag. Eva Svensson verkar vara en lögnare i och med uttalanden gjorda i VLT och vad Jireteg skrivr på sin blogg. Hur det verkligen ligger till vet bara de inblandade men jag ser inte Jiretegs motiv till lögn, däremot har styrelsen med Eva Svensson, Hans Johansson och Alex Oldrati mer att vinna på att sanningen inte kommer fram. Såpan måste få ett slut och jag hoppas att framförallt Alex Oldrati gör det enda hedervärda och avslutar sitt uppdrag när nästa årsmöte tar vid. Ordentliga övertramp från den mannen och det verker aldrig ta slut.
Förhoppningsvis så kan spelarna lägga sånt här tjafs bakom sig och prestera under säsongen i alla fall. Spännande omgång i Svenska cupen väntar samt premiäromgången borta mot Dalkurd.

Barn är alldeles för härliga, mina springer just nu runt halvnakna och tycker att det är hysteriskt roligt. Att springa runt i ring är kul, det kommer till och med jag ihåg. Om man dessutom skriker hysteriskt så blir det ännu mer kul! Det tar mina barn fasta på.

Snart läggdags och lugnet kommer infinna sig, en kopp te blir det ikväll och Ghost Whisperer, frågan är bara varför Jim dog?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0