Vad är Anka för jävla efternamn?

Inte många timmars sömn här inte. Å andra sidan, varför slösa bort en vacker grå och regnig dag som denna i bingen? Våren är ju på väg och jag behöver knappast skönhetssömnen, tror du det så har du aldrig sett mig. Perfection.

VSK spelade i VLT cupen igår, slog landsortsgänget Romfartuna med 4-0. Siffror i underkant, borde naturligtvis vinna med tvåsiffrigt en sådan här match. Kuriosa om Romfartuna, på den tiden jag spelade fotboll i grönvitt hade vi förbannat svårt att vinna mot romfartuna, det var alltid hårda matcher och nästa alltid förlust. Romfartuna i fotboll var verkligen synonymt med respekt på den tiden, men nu? Njae, inte speciellt.

Lite musik piggar upp, just nu en riktigt skön låt. Forgot About Dre med just Dre och Eminem. Absolut bästa uppladning inför dagen. De två passar ruskigt bra ihop, blir alltid bra musik.

TV3 ska visa ett nytt program med premiär på onsdag, Anna Anka söker assistent, vem fan vill bli assistent till henne? Livsfarligt, hon gapar ju bara. Alla som ska kolla, räck upp handen så jag kan ge er en örfil. Ge fan i att kolla på skiten så tv börjar producera riktig tv igen. Anna Anka är pissig. Bara det att man gifter till sig namnet Anka när man är svensk?

Mrs.Robinson nu med Simon och Garfunkel, lite gladmusik alltså.

Ikväll visas The Haunting in Connecticut på Canal+ action, vågar man kolla? Varit sugen på den så länge, men eftersom att sambo hatar skräckfilmer får man ju kolla själv och det är väl sådär lockande. Har ju någon liten ådra i mig som tror på sån där skit och då blir man lite skrämd. Vi får se, jag kanske tar mod till mig och kikar ikväll. Det lär i alla fall bli något avsnitt av Ghost Whisperer, för det har jag saknat,nästan lika mycket som familjen. Men bara nästan.

Just nu mår jag ganska hyfsat, ledig till måndag natt, därefter ledig tisdag och onsdag innan påskens terror slår till. Känns ok måste jag säga. Blir till att träna imorgon, definitivt, har ju trots att jag inte tränat vardagsmotionerat i helgen genom att gå ordentligt mycket. Blir nog kanske en till ikväll. Vi får se vad energin räcker till när man inte sovit så mycket.

En sak är säker och det är att jag måste hänga tvätt nu. Skojsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0