Serier, kryptering och sport.

Sen kväll och jag har avnjutit inte mindre än tre avsitt av Alias, en riktigt bra serie. Naturligtvis inte lika bra som 24, men vilken serie är det?
Nu är vi på säsong tre och har säsong fyra hemma. Dessutom har vi i dagarna fått hem Ghost Whisperer säsong fyra. Den som alldeles nyligen visats på tv. Äntligen! Vi lider med andra ord inte av någon serie brist för tillfället. Tänk att det kan vara så kul och spännande med serier, en helt annan intensitet än filmer. Å andra sidan älskar jag filmer, kortare flykt från verkligheten.

Snart dags att sova, imorgon väntar ett kvällspass och det ska väl gå bra. Allt är förbrett, matlåda i kylen. Arbetskläder framme, rätt mental inställning. Det ska nog gå bra.

Idag har jag laddat ner programmet TrueCrypt, jag ska bli krypteringsnörd och jag har hört att det är där man ska börja. FRA:s råd så man kanske ska ta det med en nypa salt? De lär ju inte hänvisa till krypteringsprogram de inte kan avkryptera. Bäst är när man själv gör det, men jag kan inte.

Skummat kvällspressen lite och hittade denna artikel på sprtbladet. Lite skumt att se Lagerbäck i Nigeriansk dress, men som jag skrev tidigare, VM blir bra mycket mer spännande. Heja Nigeria! Angående Wests kritik, ingen plan och saknad av struktur? Nja, struktur har nog Lagerbäck allt. Jag tror han gör hyfsat resultat som alltid. Men frågan är om det är nog för det Nigerianska fotbollsförbundet som byter tränare oftare än VSK?

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: allt är okej med mig! sj då:)

2010-03-04 @ 08:41:29
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-05 @ 19:00:35
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0