Dvalan över

Jag har befunnit mig i vackra Kungsör i två dagar denna vecka. Kungsör i sig är väl inte så vackert, men området är fint. Jag var på utbildning, facklig grundkurs inom Unionen. En mycket bra kurs, och det märkets väl hur mycket jag saknar att prata ideologi och politik.
Kursen var genomgående bra, bra fokus på arbetsrättslagstiftningen, bra fokus på ideologi (Kanske kan diskuteras mer) bra kursgård (Kungsörstorp) med extremt bra personal. Sammantaget en av de bästa kurserna jag gått.

Igår missade jag tup 20 minuter av V, fan! Den serien är så jäkla bra, men om jag inte minns fel går det repriser i helgen. Så jag får sikta in mig på det helt enkelt.

På söndag spelar VSK mot Boden hemma, innan det bär av mot Örebro och Forward borta nästa fredag. Spännande fotboll att se fram emot med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bäst när du är hemma

2010-05-07 @ 19:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0