...

VSK vann igår, medans jag sov. Att VSK avgör i 89:e matchminuten, det finns ju inte. Brukar tvärtom vara våra motståndare som gör ett mål i dessa förhatliga slutminuter. På fredag är jag dock med igen, i Örebro.

Just nu verkar sonen dra på sig magsjuka, han är rejält febersjuk, 40,5 grader nu på kvällen. Och har kräkts en ordentlig omgång i vardagsrummet på golvet och en del över vår fina fondtapet. Som tur är går det ju att tvätta rent. Barn är ju fantastiska, hade jag haft 40,5 hade jag varit nära döden kan jag lova. Han har sprungit runt och lekt på alvedon. Fantastiskt som sagt.

Såg på GAIS - IFK 0-0 idag, bra första halvlek där framförallt GAIS imponerade, snabbt spel, många riktigt bra tekniska spelare. Men andra halvlek var lika dålig som den första var bra och 0-0 kändes nog helt ok. IFK har tappat mil sedan förra året.

Lite träning har jag hunnit med också, skönt, det var ett tag sedan. Imorgon har jag ledig dag och jag ska väga in igen. Hoppas på ett riktigt positivt resultat, som det brukar vara nuförtiden.

Kan jag skriva en bok? Funderat länge och väl, men jag vet faktiskt inte om jag rent praktiskt kan. Vi får se, det kanske går vägen.

Jo, på vskfotboll.nu står det nu att vi kan köpa årets matchtröja grönvitt använder. Vad jag kan tycka är anmärkningsvärt är att om man köper en stilren grönvit tröja, utan alla dessa förbannade sponsorloggor kostar tröjan 500kr, med sponsorloggorna 700kr. Med andra ord, man får betala 200 kronor mer för att se ut som en reklampelare. Gissa vad jag köper? Det blir en läcker GRÖNVIT tröja för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0