Idioter i Sala, någon förvånad?

Tänk att man ska behöva vakna och bli förbannad. Läste en artikel på vlt.se om en rasist som hetsat en hund gentemot en nio årig flicka. Det aset skulle man få tag på. Klart den fan finns i Sala, vart annars?

Annars är jag fortfarande lite upprörd att jag inte hittat Rocky, eventuellt lägger jag ner själen i att leta fram den idag. Annar ser jag fram emot Sagan om konungens återkomst imorgon. Avslutande delen i min favorit trilogi.
Just nu rullar Pettson och Findus på SF kanalen, barnen jublar i vardagsrummet, en annan får en lugnare stund och kan njuta lite av den vackra morgonen. Snart drar vi oss ut. Grodorna var populära, men idag blir det förmodligen lekparken. Frågan är om vi drar oss ner till Vallby eller nöjer oss med den lilla lokala. Vi får se, det kommer upp bilder på dagens äventyr under dagen vad det nu än blir.


*Uppdaterat orten, vlt hade skrivit fel ort på morgonen och uupdaterat det samt annat i texten. Men små orter i allmänhet är ju tyvärr kända för att fostra sådana här goda unga män. Idioter. Hålorna kryper av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0