Ledig torsdag

Sol och bad? Nåja, men uppehåll idag i alla fall. En annan är ledig och barnen är hemma så det blir definitivt en sväng till lekparken idag, frågan är bara vart vi tar vägen. Vallbys är ju rolig, men det lutar åt att vi stannar på vackra Pettersberg, närmre hem sedan till lunchen.

Idag fyller kära sambo 25år. Tiden går fort, otroligt fort.

Kroppen njuter fortfarande av VSKs derbyseger, fast nu börjar det dra ihop sig till match igen, Umeå borta. Det är en tuff bortamatch, men VSK gör tvärtemot vad man brukar göra och vinner med 0-1, mål tidigt av Grönvall. Annars brukar VSK alltid gå ner sig ordentligt matchen efter en hypad match, eller om de gör en helt prickfri insats ena matchen. Sällan det kommer två stora segrar i rad. Men årets VSK bryter mönster efter mönster och jag tror att de tar hem matchen mot Umeå också. Även om jag är ruskigt nöjd med en pinne där uppifrån.
Jag är inte där, så tyvärr inga bilder från den matchen. Återkommer med bilder från hemma matchen mot Arameiska Syrianska den sjätte juni.

Det är marknad i Västerås i helgen, det ska faktiskt bli kul. Jag handlar visserligen ingenting, men det finns ju karuseller. I år ska Amelia få köra premiär på någon karusell, förmodar att William vill med han också av bara farten. Som sagt, det ska bli kul.

Har hittat ett skoj webläsarspel, Grepolis. Det är faktiskt riktigt kul, om man gillar strategi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0