Salem hade vunnit!

Kom inte och säg att jag inte redan visste att Anna Bergendahl skulle totalfloppa. Människan gick inte ens vidare. Hon är talanglös och ser fullkomligt ignorant och alldeles jobbig ut. Vem röstar på en sådan? Tacka vet jag Salem.

Igår såg jag Sex and the City 2, hade förberett mig på en skittråkig film och en två timmar lång snooze fest i biostolen undertiden som sambo sitter bredvid och gråter lite. Men den var faktiskt lite underhållande. Några vassa skämt, annars en behaglig film att se på. Knappast den bästa jag sett, men inte heller den sämsta.

Idag är det betydligt mer mulet än igår men likväl uppehåll. Hoppas det håller i sig. 

Imorgon tar familjen bilen och åker till Söderköping för att hälsa på sambons lillebror, det blir till att åka därifrån tillbka till Norrköping och bada på deras äventyrsbad. Blir skoj både för honom och för våra små. Det är ca två tmmar dit, så egentligen inte så mycket att orda om, en behaglig resa. 

Nu ska jag vakna till, och le hela dagen eftersom Anna Bergendahl är lika kass som jag tycker hon är.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0