Vallby

Det vart varken lekpark eller skog. Barnen ville kombinera de båda så vi kompromissade och njöt av förmiddagen på Vallby Friluftsmuseum istället. Där lekte vi med kaninor, hästor och grisor.

Vi börjar med att rymma en sväng


Men det är inte lätt i gräset, ibland snubblar man


Häst och vagn mötte oss när vi närmade oss grindarna


William njuter av solen och kaninernas sällskap


Den här hästen kom och luktade på Amelias händer.
Hon blev alldeles förtjust



Gamla minnen, alla sommaravslutningar när jag gick på Vallby.


William tog slut på vägen hem


Och fick snabbt sällskap av en minst lika trött Amelia


strax över 7000 steg hade registrerats på mig när vi kom hem, för barnen måste det ju vara minst det dubbla så de har kämpat på otroligt bra idag.

Nu ska jag se andra halvlek mellan AIK - Djurgården, 1-1 i paus. Kul att se Niklas Backman, även om jag tycker det ä rent oansvarigt av länets bästa försvarare att inte spela lite i länets bästa klubb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0